asdadas

News

Ci sò tanti vantaghji à cultivà e vostre erbe - u so aroma incantevule è i sapori prufondi, è ancu a splendida vegetazione nantu à u to windowsill chì hà da rinfurzà a vostra casa sò solu uni pochi.In ogni casu, cù tanti di noi chì campanu in cità friddi è spazii scuri chì sò u cuntrariu di u sole, pò fà cresce in casa un pocu difficiule.

chgdf (1)

I migliori erbe per cultivà in l'internu

Quandu si tratta di cultivà erbe in casa, Prasad ricumanda fermamente l'erbe fine, chì sò custituiti da prezzemolo, erba cipollina, estragone è cerfoglio.Sò menu suscettibili à i cambiamenti climatichi maiò, perchè fiuriscenu tuttu l'annu se curatu bè.

"A maiò parte di questu hè di truvà una finestra cù a luce ghjusta", dice Prasad."Queste erbe delicate sò più sensittivi.Sè vo avete u sole chì scende nantu à elli, si disidratanu in sei ore, cusì truveraghju una finestra cù assai luce ambientale è micca luce diretta, o una luce filtrata ".

I migliori erbe per ogni stagione

In quantu à a staghjunalità, Prasad abbraccia e diverse erbe chì venenu cù i cambiamenti di u clima, postu chì certe erbe tendenu à cunghjuntà bè cù l'alimenti chì sò ancu in stagione cù elli."Ogni stagione hà erbe chì facenu u megliu, perchè quandu si tratta di cultivà, travagliate cù e stagioni", dice.

In l'inguernu, Prasad dice di andà per i vostri erbe più cori, più woodsy, cum'è u rosmarinu è u timu, mentre chì l'estiu hè u tempu di abbraccià a basilica è u cilantro.Ella piace particularmente l'erbe chì fiuriscenu in a primavera, cum'è a marjoram è l'oregano.U so favuritu, però, tende à cultivà bè à a fini di a primavera è à a fini di l'estiu in l'ombra.

"Una di e mo erbe preferite, è ùn si vede micca spessu, hè a salatura d'estate.Hè a mità di strada trà u cayenne è u rosmarinu, è hè un tipu di pepite ", dice Prasad."L'aghju tagliuzzatu veramente finamente è l'aghjustate cù picculi pomodori ciliegia a metà è oliu d'oliva".

chgdf (2)

Cumu guardà e vostre erbe fresche

Una di e cose favurite di Prasad nantu à a crescita di e so erbe hè ch'ella hà da sceglie quantu coglie da u so giardinu, in uppusizione à i cuntenituri di plastica acquistati in a tenda chì anu una quantità stabilita è ùn prumove micca a freschezza in u so almacenamentu.Quand'ella piglia troppu da e so piante, però, s'assicura di guardà bè.

"Mi piace assai di almacenà l'erbe in l'acqua, cum'è sò sempre vivi", dice."Spessu o farò cusì o inumigheraghju un asciugamano di carta è avvolgeraghju intornu à questu, è forse appiccicà u gambu in acqua per durà più longu in u frigorifero".


Tempu di Postu: Feb-28-2022

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.