asdadas

News

L'oliu di cardu di latte hè un tipu d'oliu organicu di salute alimentaria chì hè fattu di l'oliu di sementi di cardu di latte.Hà un altu valore nutrizionale.L'ingredientu principale di l'oliu di cardu di latte hè l'acidu grassu insaturatu, chì hè l'acidu grassu essenziale, vale à dì l'acidu linoleicu (Cuntinutu 45%).L'oliu di cardu di latte hà una bona qualità di l'oliu è hè un oliu vegetale verde naturali, micca contaminante.Pò esse usatu per a cucina in casa.U cunsumu longu pò prutege u fegatu, prutegge a pelle è migliurà a salute di l'ochju.Hè riduzzione di u colesterolu è hè utilizatu per prevene è trattà l'aterosclerose.A pressione sanguigna alta, a malatia di u cori coronariu, l'ammollimentu di e malatie cardiovascular è cerebrovascular, è a rimuzione di i rifiuti di sangue sò prudutti naturali di salute.

TO (5)

L'efficacità è u rolu

1.Prevenzione di dannu di u fegatu: Un film protettivu hè furmatu nantu à e cellule di u fegatu, chì reduce significativamente u dannu di u fegatu causatu da l'alcoholu eccessivu.
2. Assisting liver disease: rinfurzà è riparà u fegatu.Stimulendu a sintesi di prutezione, pò prumove a riparazione di e cellule di u fegatu è prumove a rinnuvamentu di e cellule.Migliura significativa in i sintomi è a funzione di u fegatu di i malati cù l'hepatitis.
3. Pò riduce a probabilità di e cellule di u fegatu chì sò distrutte da i radicali liberi è prutegge a membrana di u fegatu.Hà un effettu anti-radiazione.
4. Regulà a secrezione di bile, aiuta à a digestioni di grassu, ma ancu nutrisce u stomacu, a spleen, a vesícula è i rini.
5. Fornite nutrimentu à u sistema circulatori è riduce i prublemi cardiovascular, cumpresa l'ipercolesterolemia.

TO (1)
TO (2)
TO (3)
TO (4)

Tempu di Postu: Apr-26-2021

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.