asdadas

News

U dopu meziornu di u 23 di marzu di u 2020, l'Uffiziu di l'Informazione di u Cunsigliu di Statu hà tenutu una cunferenza di stampa in Wuhan, Hubei nantu à u tema di u rolu impurtante di a medicina tradiziunale cinese in a prevenzione è u trattamentu di a nova pneumonia coronaria.Questu hè u nonu avvenimentu di liberazione tenutu da l'Uffiziu di l'Informazione di u Cunsigliu di Statu in Wuhan, è hè ancu a prima volta chì a prevenzione di l'epidemie di TCM hè stata un tema di liberazione speciale.
NEWS1

À a riunione, Yu Yanhong, membru di u Gruppu di Direttore Centrale, membru di u Gruppu di Partitu di a Cummissione Naziunale di Salute, è Sicritariu di u Gruppu di Partitu di l'Amministrazione Statale di Medicina Tradizionale Cinese, hà dettu chì a medicina tradiziunale cinese pò alleviare efficacemente i sintomi, riduce u sviluppu di tipi ligeru è cumuni à severi, cresce u tassu di cure è riduce a mortalità., Pò prumove a ricuperazione di u corpu di e persone in u periodu di ricuperazione.

Dati pertinenti mostranu chì 74,187 di i casi cunfirmati di nova pneumonia coronaria in u paese anu utilizatu a medicina chinesa, cuntendu u 91,5%.Frà elli, 61,449 persone in a Pruvincia di Hubei anu utilizatu a medicina cinese, cuntendu 90,6%.L'osservazioni di l'efficacità clinica mostranu chì u tassu tutale efficace di a medicina tradiziunale cinese hà righjuntu più di 90%.
NEWS2

I risultati di a guerra di a Cina contr'à l'"epidemie" ùn sò micca solu scossa u populu cinese, ma ancu stupitu u mondu, soprattuttu l'eccezziunale prestazione di a medicina chinesa, chì hà fattu u populu cinese più fieru.I paesi di u mondu anu ancu elogiatu a medicina cinese.

Avà chì l'"epidemia" di a guerra mundiale hè stata lanciata cumplettamente, a medicina chinesa hè entrata di novu in u campu di battaglia internaziunale per luttà contra l'epidemie.

In a cunferenza di stampa, Yu Yanhong hà dettu ancu chì a cumunità di medicina tradiziunale cinese hè disposta à rinfurzà ulteriormente a cooperazione è i scambii cù a cumunità internaziunale, sparte l'esperienza in a prevenzione è u trattamentu di l'epidemie, è furnisce efficaci medicinali di brevetti cinesi, cunsultazione di esperti è assistenza in a so capacità. à tutti i paesi è e regioni in bisognu.

A medicina tradiziunale cinese hè accettata da u mondu.L'anti-epidemie d'oltremare mette in risaltu u rinascimentu globale di a medicina cinese.Parechje persone in l'industria anu dettu chì u scoppiu di a nova epidemia di pneumonia di a corona hà strettamente ligatu a medicina cinese, a cultura cinese è i paesi di u mondu.Questa hè ancu una opportunità impurtante per custruisce una cumunità cù un futuru cumunu per l'umanità.

U sviluppu di a medicina chinesa in l'anti-epidemia glubale aumenterà a cunniscenza è a timore di a medicina chinesa da più persone.U sviluppu di a medicina cinese deve esse senza limiti!

NEWS3


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.