asdadas

News

attellu granule erbe di a nostra cumpagnia accuminciau a pruduzzione prucessu, chì significa chì Astragalus, forsythia, bupleurum è altri materiali medicinali genuine sarà trasfurmatu in pezzi di erbe è granuli formula in a nostra linea di pruduzzioni in u futuru, è andarà à u mercatu naziunale.Granule di formula di medicina tradiziunale cinese hè unu di i prudutti impurtanti di l'imprese future.U pruduttu hè attualmente pruvatu, chjamatu granule Bupleurum d'argentu, chì hè di estrarre, cuncentrazione, spruzzo è asciuttu a materia prima di a medicina tradiziunale chinesa, è poi fà granuli, cusì chì a medicina erbe cinese hè cum'è còmuda è efficace cum'è bere caffè.

E cinque caratteristiche di i granuli di formula di a medicina tradiziunale cinese evitanu cù successu i svantaghji indesiderati di a medicina tradiziunale cinese:

(1) Ùn ci hè bisognu di decoct, quandu pigliate acqua calda bollita, pò esse fatta in granuli (eliminà u prublema di a decocting di a medicina tradiziunale cinese).

(2) A dosa di diverse specificazioni pò esse imballata finamente, è a cuncentrazione pò esse aghjustata secondu u gustu persunale;U prucessu di cuncentrazione hè aduttatu, è a dosa hè chjuca è raffinata.

(3) U almacenamentu è u trasportu convenientu, faciule da purtà è salvà.

(4) Sicurezza è salute, a prova di umidità è a prova di tarma, a longa durata di conservazione, a stampa chjara di u nome di a droga è a formula pulita è igienica aiutanu à rinfurzà a gestione di a medicina tradiziunale cinese (l'imballu di carta d'aluminiu compostu risolve i difetti di a vita di conservazione corta). di a medicina tradiziunale chinesa è i pezzi facili umidi è manghjati di falena di a medicina tradiziunale cinese).

In cunfrontu cù a medicina tradiziunale cinese, a formula granule hè più adattata per u stilu di vita mudernu veloce è l'attitudine di vita simplice.

dwaja

Tempu di post: 13-May-2021

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.