asdadas

News

Ci era una legenda in i dinastii miridiunali è sittintriunali.Un caprare hà trovu un fenomenu interessante chì Ram era in parechji tempi estro dopu avè manghjatu una spezia d'erba, eretta dura, stende u tempu è "fate l'amore" cù pecura per parechje volte.

Tao Hongjing, u famosu duttore di a medicina tradiziunale cinese è naturalistu in quellu tempu, hà fattu una visita di campu dopu à sente a storia.Hà pensatu chì l'erba hà avutu un effettu in a tonificazione di Yang è rinfurzà u sessu di a capra.Per quessa, l'hà inclusu in a so monografiaNotes Collectives à Canon di Materia Medicaè chjamatu l'erba cum'è erbaccia di capra cornea / epimedium.Dopu,erbaccia di capra corneadiventa una di l'erbe cumunimenti usate per tonificà i reni è Yang per l'omu.

cc

Oghje, i studii anu dimustratu chì l'erba di capra cornua hà qualchi ingredienti attivi cum'è icariin, etc. E l'ingredientu hà effetti nantu à supplementing hormone sessuale maschile è crescenu a vasodilatation.Inoltre, icariin pò migliurà a funzione di l'erezione, u desideriu sessuale è l'allungamentu erettu, chì diventa unu di i rimedi naturali.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2020

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.