asdadas

News

A qualità hè un elementu cruciale per l'acquistu di i nostri clienti, chì cunfidanu chì furnimu prudutti d'erbe sicuri è autentichi chì ponu utilizà cun fiducia in a so pratica.

A qualità importa à i pazienti, chì contanu nantu à i so pratichi di TCM per furnisce rimedi erbe efficaci chì rinfurzà a so salute è u benessere.

A qualità importa à a nostra squadra, chì hè assai orgogliosa di i prudutti è servizii chì Drotrong furnisce, è ci impegnimu à avanzà a pratica di a Medicina Tradizionale Cinese in u mondu.

Dapoi decennii, Drotrong hè statu assuciatu cù u più bellu estratto di erbe è erbe.Sentemu un obbligazione à a nostra storia, e nostre tradizioni è a nostra reputazione cum'è un capu in l'industria TCM per assicurà chì i nostri prudutti scontranu è superanu i più alti standard di qualità.Offrendu i prudutti di erbe più sicuri è efficaci dispunibuli, i pratichi è i pazienti ponu gode di i nostri prudutti in tutta fiducia.

Sapete più nantu à u nostru sistema di gestione di qualità rigurosu quì sottu.

PrincipiàingCù un Sourcing Responsible

Tutte e nostre materie prime sò ottenute da e nostre basi di piantazione è fabbriche.Ricusemu di mette in periculu spezie in risicu, pruduce erbe di bassa qualità o contaminate, o travaglià cù venditori chì anu un impattu ambientale negativu.Drotrong, a nostra sede in Sichuan, Cina.I nostri dirigenti visitanu fabbriche è basi di piantazione spessu per verificà chì sò in cunfurmità cù e norme di produttu.Avemu assicuratu chì i prudutti di più alta qualità ghjunghjenu à i nostri clienti.

Identificàyingè autenticatu prima di trasfurmà

Drotrong ùn accetta micca materia prima chì ùn risponde micca à i nostri standard senza compromessi.Prima chì ogni erba hè trasfurmata, hè sottumessu à un prucessu di verificazione cumpletu per determinà a so spezia, l'origine è a qualità.Drotrong usa i seguenti metudi di autentificazione:

Ispezione visuale

Analisi microscòpica

Identificazione fisica / chimica

Impronta chimica

A nostra metodulugia combina a cunniscenza antica cù a tecnulugia muderna.I nostri esperti utilizanu metudi di ispezione tradiziunali per analizà l'aspettu di l'erba, mentre chì i nostri tecnichi impieganu a scienza è a tecnulugia di punta per fà valutazioni analitiche di a qualità di l'erba.Stu approcciu duale hà u scopu di prevene l'usu di erbe inautentiche o micca sicure.

I testi di cuntrollu di qualità sò eseguiti di rutina

Pigliamu a piena rispunsabilità per assicurà chì e nostre erbe sò libere da contaminanti dannosi.Tutte e materie prime sò sottumessi à una seria di teste di cuntrollu di qualità per stabilisce a so sicurezza è purezza:

Diossidu di sulfuru - l'usu di fumigazione di sulfuru da l'agricultori pò mette in periculu a qualità è a sicurità di i prudutti d'erbe.

Pesticidi residuali - i pesticidi chimichi è i so derivati ​​pò esse dannusu per a salute umana

Aflatossina - u fungus Aspergillus flavus produce quattru tipi di aflatossine chì sò tossichi è possibbilmente cancerogeni

Metalli pesanti - Test Drotrong per i cinque metalli pesanti chì ponenu u risicu più seriu per a salute umana: piombo, ramu, cadmiu, arsenicu è mercuriu

L'acidu aristolochicu - l'acidu aristolochicu hè cunsideratu un carcinogenu è hè stata ligata à incidenti di fibrosi renale è cancru di l'urina.

Drotrong scarta ogni erbe chì cuntenenu livelli inaccettabili di sti sustanziali.

Un Certificatu di Analisi hè pruduciutu cù ognunuerbe è extracte di erbe

Furnemu un Certificatu d'Analisi (COA) cù ogni erbe è estratti di erbe chì producemu.U COA affirma i risultati di sti testi di qualità è attesta a putenza è a purità di u pruduttu.Solu i lotti chì cumplenu u "Golden Standard" sò imballati è distribuiti.U Golden Standard hè una cullizzioni stretta di normi di sicurità da i Stati Uniti, l'Unione Europea, Singapore è u Giappone.

I stabilimenti di fabricazione rispettanu i rigorosi standard internaziunali

Semu certificati da unu di i standard di teste di prudutti più stretti è ricunnisciuti in u mondu, SGS.SGS hè a cumpagnia di ispezione, certificazione, teste è certificazione leader in u mondu.SGS hè u benchmark ricunnisciutu in u mondu per a qualità è l'integrità.Reguleghja tutti l'aspetti di e facilità di produzzione, l'equipaggiu, u persunale è e prucedure di un fabricatore farmaceuticu per assicurà chì i prudutti pruduciuti in strutture certificate rispondenu à standard di sicurezza, qualità è verificazione estremamente elevati.

I nostri impianti rispettanu ancu i seguenti protokolli di l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO):

ISO 9001

ISO 17025

ISO 22000 HACCP

Mantenemu attivamente e nostre certificazioni è sottumettemu regularmente à ispezioni indipendenti per verificà chì e nostre operazioni sò conformi à i normi sopra.

StrivingPer l'Innuvazione è u Sviluppu Coerente

U nostru prucessu di fabricazione hè statu raffinatu per più di decennii.Ancu se simu fieri di e nostre cunnessione cù u passatu, ùn avemu mai paura di evoluzione per u futuru.Evaluemu continuamente a nova tecnulugia mentre emerge è introducemu novi strumenti in e nostre operazioni di fabricazione quandu credemu chì daranu benefici misurabili à i nostri clienti.Avemu ancu seguità attentamente l'ultimi sviluppi in a metodulugia chì ci aiutanu à aduprà a nostra tecnulugia à u massimu vantaghju.L'apprendimentu cuntinuu ci aiuta à guarantisce chì furnimu prudutti chì i nostri clienti ponu fiducia.

Assicurendu a coerenza batch-to-batch per cinque generazioni

Qualità significa più cà bona salute.Significa coerenza, trasparenza è affidabilità.Sempre attenti à l'impattu prufondu chì i nostri prudutti ponu avè in a vita di e persone, facemu decisioni di fabricazione cù a massima cura è integrità.U nostru impegnu à a qualità in tutti l'aspetti di a nostra attività hà risultatu in erbe è estratti di erbe sicuri è di alta qualità chì i pratichi di TCM è i so pazienti anu fiducia dapoi u 1892. Cuntattate a nostra squadra per sapè più.https://drotrong.com/).


Tempu di post: 03-09-2020

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.