asdadas

News

Epimedium med (Epimedium), cunnisciuta ancu com'è barrenwort, hè una pianta fiorita, cunnisciuta ancu com'è erbaccia di capra cornea, usata in a medicina tradiziunale cinese.Sicondu a legenda, u so nome hè ghjuntu perchè u pastore di capre hà nutatu chì a so banda hè stata stimulata sessualmente dopu avè manghjatu epimedium med.Epimedium med hè chjamatu "yin and yang fire" in Cina, "d'ddươnghoắc" in Vietnam, è "yin goat med" trà i botanici.Hè cresce chì stimulà l'hormone sessuale maschili è femine, migliurà cusì a funzione sessuale è l'excitazione.

Epimedium med hè nativu di a Cina, è a maiò parte di sta spezia hè endemica di a Cina, ma hè rara in altre parti di l'Asia, cum'è parti di u Giappone è a Corea di u Sud.Hè raru in a regione mediterranea.Oghje, hè largamente utilizatu com'è una pianta ornamentale in parechje parte di u mondu, cumpresi i Stati Uniti.

1. Epimedium Extract cuntene cumposti chimichi chjamati phytoestrogens, chì anu e seguenti funzioni maiò:

Parechje persone si riferiscenu à l'estrattu di epimedium cum'è "Viagra naturali".L'erba di capra cornea cuntene una sustanza chjamata icariin, chì pò bluccà una proteina ligata à a disfunzione erettile, chjamata phosphodiesterase type 5 (PDE5).L'ingredientu attivu icariin di l'estrattu di epimedium pò esse terapeuticu A disfunzione erettile (ED) causata da danni di i nervi hà dimustratu effetti pusitivi è promettenti.

Inoltre, icariin (a stessa sustanza utilizata per trattà a disfunzione erettile) pò aiutà à riduce a degenerazione di cartilagine in i malati cù l'artrosi.Studi in animali anu dimustratu chì l'inhibizione di PDE5 pò aiutà megliu à priservà a matrice di collagene truvata in cartilagine.Ancu s'è a sustanza ùn inverte micca u dannu, pò aiutà à rallentà a progressione di l'artrite è mantene a ghjente attiva.

L'estrattu di Epimedium hè ancu cridutu per migliurà a circulazione di sangue dilucendu u sangue.Puderà ancu aiutà à migliurà i sintomi di u sindromu premenstruale (PMS), rinfurzà a memoria è rinfurzà l'energia.

2. Sicondu a ricerca di l'Istituti Naziunali di Salute, hè sicuru di piglià l'estratto di epimedium in una dosa approprita.Quandu s'utilice in dosi elevate, ponu esse sanguinamenti nasali, vertigini è battiti di u core rapidu.Provoca cramps è difficultà à respira.Pò esse tossicu per i reni è u fegatu.Per esempiu, irritabilità è aggressività, sudazione, sensu assai caldu, diminuzione di a funzione tiroidea, è nausea.

Prestate attenzione à e seguenti cundizioni, se si verificanu, ùn deve micca piglià estratto di epimedium:

Soffrenu di cancers sensitivi à l'hormone perchè l'erba hè stata dimustrata per prumove a produzzione di estrogenu

Soffrenu di malatie di u cori, perchè pò causà battiti cardiaci irregulari veloci, mancanza di respirazione è eccitabilità

Sensibilità cunnisciuta à l'epiderme med

Piglianu inhibitori di aromatase, cum'è anastrozole, exemestane è letrozole

Se l'estratto di epimedium hà una reazione allergique à e piante di a famiglia Berber, pò causà reazzioni allergii à certi persone.Certi sintomi di a reazione includenu rash di a pelle, sudazione o calore.

3.Un espertu di salute pò stabilisce se l'estratto di epimedium hè adattatu per qualchissia è a dosa adatta.

Hè ricumandemu di ùn principià à piglià alcun supplimentu senza cunsultà un duttore, o se site incinta, allatta o avete prublemi medichi serii, cuminciate à piglià.Cum'è tutti i supplementi di erbe, stu pruduttu pò causà irritazione gastrointestinali à certi utilizatori.

E persone anu da cuntrollà cù u so duttore per vede s'ellu ci hè bisognu di filtrà in l'acqua quandu si tratta cù l'estrattu di epimedium.In generale, l'erbe sò mischiate cù supplementi per riduce u risicu di effetti secundari.U duttore pò determinà a so sicurezza è a dosa secondu i bisogni persunali è a storia medica.

S'ellu hè per trattà l'ateroesclerose è l'ED, l'Università di Michigan ricumanda di piglià 5 grammi à ghjornu, 3 volte ogni volta.Per u trattamentu di a frebba di fenu, hè cunsigliatu di bolliri 500 mg in 250 ml d'acqua per 10-15 minuti è cunsuma 3 volte à ghjornu.

Cù l'infurmazioni furnite sopra, site benvenutu per presentà e nostre cunclusioni è cumanda Epimedium Extract da noi.


Tempu di Postu: 25-Sep-2021

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.