asdadas

News

EpimediuminSalute di l'osse è di l'articuli

I fitoestrogeni sòestrogeni vegetalisi trova in erbaccia di capra cornea è altre piante.Puderanu imite l'azzione di l'estrogenu.U nivellu di estrogenu bassu dopu a menopause pò causà a perdita di l'osse.Certi pratichi di medicina alternativa suggerenu chì i fitoestrogeni ponu aiutà à trattà sta perdita di l'osse.

I scientisti anu pruvatu sta tiuria in un studiu di u 2007.

In u studiu, 85 donne in postmenopausa tardi hà pigliatu un placebo (pillula di zuccheru) o un supplementu di fitoestrogenu estratto da erbaccia di capra cornuta.Tutti anu pigliatu 300 milligrammi (mg) di calciu per ghjornu.

Dui anni dopu, l'estratto di erbaccia di capra cornuta pareva aiutà à prevene a perdita di l'osse.U gruppu di phytoestrogen avia megliumarcatori di turnover di l'osse(a misura di quantu l'ossu novu hè fattu per rimpiazzà u vechju tissutu d'osse).

Salute 2

L'erba di capra cornuta ùn era micca ligata à alcunu effetti negativi chì e donne sperimentanu quandu piglianu estrogenu, cum'èiperplasia endometriale(engrossimentu irregolare di u muru di l'utru).In certi casi, l'iperplasia endometriale pò purtà àcancru di l'utru.

Inoltre, un studiu di l'animali di u 2018 hà guardatu l'effetti di l'icariin, a sustanza estratta da l'erba di capra cornea.Anu trovu chì icariin pò aiutà à rallentàrottura di cartilaginein l'articuli chì provoca l'artrosi.

Cartilaginehè un tissutu chì aiuta à cuscini l'articuli è impedisce l'osse di strofinate.Quandu ùn ci hè micca abbastanza cartilagine per assorbe u scossa, pudete sperienzesintomi di l'osteoartritecum'è inflammazioni articuli è rigidità.


Tempu di post: Jul-19-2022

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.