asdadas

News

Diosmine: Beneficii, Dosage, Effetti Side, è Più

A diosmina hè un flavonoide chì si trova più cumunimentiCitrus Aurantium.Flavonoidisò composti vegetali chì anu proprietà antioxidanti, chì pruteghjanu u vostru corpu da a inflamazioni è e molécule inestabile chjamate radicali liberi.

A Diosmin hè stata prima isolata da a pianta di figwort (Scrophularia nodosa L.) in u 1925 è hè stata aduprata da u 1969 cum'è una terapia naturali per trattà diverse cundizione, cum'è hemorrhoids, varices, insufficiency venous, ulcers di gambe è altri prublemi circulatori.

Hè cresce chì aiuta à riduce l'inflamazioni è ristabilisce u flussu di sangue normale in e persone cun insufficiency venosa, una cundizione in quale u flussu di sangue hè indebolitu.

rfed (1)

Oghje, a diosmina hè largamente derivata da un altru flavonoide chjamatu hesperidin, chì si trova ancu inagrumi- in particulare scorci d'aranciu.

A Diosmin hè spessu cumminata cù a frazione di flavonoidi purificati micronizzati (MPFF), un gruppu di flavonoidi chì include disomentin, hesperidin, linarin è isorhoifolin.

A maiò parte di i supplementi di diosmin cuntenenu 90% diosmin cù 10% hesperidin è sò marcati MPFF.In a maiò parte di i casi, i termini "diosmin" è "MPFF" sò usati in modu intercambiable.

Stu supplementu hè dispunibule nantu à u counter in i Stati Uniti, Canada, è certi paesi europei.Sicondu u vostru locu, pò esse chjamatu Diovenor, Daflon, Barosmin, agrumi flavonoids, Flebosten, Litosmil, o Venosmine.


Tempu di Postu: Aug-04-2022

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.